onsdag den 3. november 2010

nogen ting der er sket på panfu

jeg var med til halloweenfesten det var sjovt ligsom spillet i jungle hulen magic maze det var lidt sjovre men under vands skolen som der var fest i det er det  sjoveste og max og ella i er super seje den her er til jer :cool: i er så coole at jeg kulapser af jeres sej hed håper jeg vinder det betyder alt for mig vis jeg vinder håper der er trøste præmier kom nu!!!!!!! må der ikke godt være trøste præmier jeg elsker panfu så jeg håper jeg vinder  i skal vælge mig jeg elsker panfu mere end alt andet

9 kommentarer:

  1. Hej Felix :)
    Det er en flot BLOG du har lavet

    SvarSlet
  2. Hej igen kommer der mere på din side.

    Hilsen Claus

    SvarSlet
  3. Jeg skal have flæskesteg i dag :) hvad med dig har du også lyst til at spise med??

    SvarSlet
  4. Har du trænet arm bøjninger i dag.

    Dine muller skal jo trænes hver dag.

    Husk jeg tager dobbelt så mange som du kan haha

    SvarSlet
  5. du er vanvittig claus vis du taget fem arm bøjninger så tager jeg ti hahaha

    SvarSlet
  6. Hej Felix..

    du var da dygtig til at komme op og i skole i dag..

    SvarSlet
  7. hvornår kommer der nogle flere billeder på din side

    SvarSlet
  8. Hej igen...

    Husk at få trænet armbøjninger i dag

    SvarSlet

Populære indlæg